top of page
Neem contact op
Anchor 2
Waarom een whitepaper?
Een whitepaper. Wat is dat en wat kun je daar nu eigenlijk mee?
In kort bestek luidt de definitie van een whitepaper als volgt: 'Een kennisdocument dat door een organisatie gepubliceerd wordt en dat de lezer helpt om een specifiek zakelijk probleem of vraagstuk te verhelderen of op te lossen, met als doel autoriteit op te bouwen of het genereren leads'.
Goed. Daar word je niet veel wijzer van
Anders dan schreeuwende reclames of beloftes, richt de tekst in een whitepaper zich op een specifiek probleem of vraagstuk. Door hierover als expert te schrijven, verhoog je je geloofwaardigheid.
Dat snijdt meer hout. Toch? En je wilt zeker als autoriteit gezien worden
Maar... je hebt er geen tijd voor. En je weet ook niet hoe dit aan te pakken.
Daarom is er nu De Whitepaperstudio. In vier stappen naar een compleet en bruikbaar whitepaper.
Meer weten? Neem dan contact op!
Vul het contactformulier in of mail met info@dewhitepaperstudio.nl en hoor hoe eenvoudig het is om je eigen whitepaper te ontvangen.
In vier eenvoudige stappen een whitepaper op maat
Een whitepaper schrijven is zo eenvoudig nog niet. Wat ga je schrijven? Wat is een goed onderwerp? En kun je je inhouden om niet toch een verkooppraatje te houden? Los daarvan: je hebt een bedrijf te runnen. Het ontbreekt je eenvoudig aan tijd.
Daarom is er nu De Whitepaperstudio. In vier simpele stappen naar een volwaardig whitepaper.
Hoe werkt het?
Anchor 3
Anchor 1
Vertel je verhaal in 8, 12 of 16 pagina's
Een goed whitepaper heeft een omslag en een verhaal met een begin en een eind. De Whitepaperstudio biedt vier basismogelijkheden: 8, 12 of 16 pagina's. Een grotere omvang is ook mogelijk, maar raden wij af.
Na ontvangst kun je whitepaper delen via social media, opnemen op je site of er een campagne aan koppelen. Dat laatste kan ook via De Whitepaperstudio worden verzorgd.
8
whitepaper 8
bekijk
12
whitepaper 12
bekijk
16
whitepaper 16
bekijk
bottom of page